2011. augusztus 15., hétfő

Előszoba új megvilágításban

Inspiráló! Egy kép a sok közül!
Az úgy volt, hogy felmentem a Golden blogra, hogy szavazzak Lustanyura, és egyben meg is néztem, hogy hol tart. Nos akkor láttam, hogy az életmód kategóriában első urban:eve! Eddig nem voltam nagy blog olvasó, így nem is ismertem! A kíváncsiság hajtott, hogy mi lehet ez az Urban:Eve. Szuper egy blog, tele nagyon jó ötletekkel és csodaszép képekkel, nem beszélve az egész blog kinézetéről, amiért megesz a sárga irigység. :)

Szerencsére, vagy a sors vezette a kezem a klikknél megvilágosodtam, most ELŐSZOBA terén. Olyan bejegyzésre klikkeltem először, ahol az előszobához ajánlott egy csomó ötletet képekkel. Rögtön tudtam, hogy mi kell! Úgyhogy tollat fogtam és elkezdtem felskiccelni, hogy én mire is gondolok, hogy uram értse, hogy mit magyarázok neki. 

Bocsi, nem vagyok rajzfenomén!
Elkészítettem és bemutattam férjnek (bocsi, nem vagyok egy rajzfenomén, sőt!!!), hogy most akkor mit is várok tőle! Nem mondom igen forgatta a szemeit és közölte, hogy nem úgy van az..... Na sejtem, ha ő azt mondja, hogy nem úgy van az, akkor nekem soha nem lesz padom az előszobába, ami alatt még elférnek a cipők is!!! De ilyenkor mindig arra gondolok, amit nagyanyám mondott, hogy el kell a férfivel elhitetni, hogy ő akarta, amit mi akartunk! ;) Nagyapám még örült is neki, hogy milyen jó ötlete van, lásd Bazi nagy görög lagzi, a férfi a fej, a nő a nyak!!! - na ezt vallom! :D

Március végén költöztünk ide, de még nincs minden berendezve az előszoba (más sem),(jó van egy baromi nagy gardrób szekrényünk, apukám csinálta). Egyrészt pénz és másrészt pénz az indok, mindig az a rohadt pénz - szokta volt édesanyám mondani! 

Most azt mondom, hogy nem csak pénz, hanem idő és ráhangolódás és merészség. Végül is csak egy padról van szó, nem messze van egy szuper hely, vagyis én még nem voltam, de a szomszédok oda szoktak fáért menni, nos ott méretre vágják a tömör fát és azt már "csak" össze kell szerelni és be kell festeni olyan színűre, mint a lépcső, szerintem. Aztán rajtam a sor, hogy varrjak falvédőt és készítsek kis zsebekkel valami tárolót, ahol mindenkinek lesz saját fakkja, ahová beletesz akármit!

Jelenleg mindent a konyhapultra pakolunk! Rajtam a világ szeme, hogy kiszámítsam, hogy mi kell és mennyi, aztán elmegyek a Bakosfába és megkérdezem, hogy mennyi az annyi és tiszta képet kapok, már csak egy tükör kell, meg egy akasztó! Akasztó ikeából lesz, tükröt még nem tudom, lehet, hogy máshonnan! 

A falra nálunk nem lehet sokat akasztani, mert falfűtés van, így fúrás érzékeny! 

Fel vagyok ajzva, remélem férjet is sikerül hasonló állapotba hozni. Ha megvannak az árak, akkor felterjesztem elbírálásra:))) Majd készítek prezit  és bebizonyítom, hogy miért éri meg nekünk, hogy ő csinálja meg;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése