2011. december 16., péntek

Bevásárlás karácsonyra - étel frakckió

na ilyen nem lesz nálunk!!!
Végre megvan a menü, 24-én csak mi leszünk és ez szuper lesz, aztán 25-én jönnek anyósomék és apám nagyanyámmal, aztán 26-án talán délután a testvéremék.
Menü meg egy jó nagy adag húsleves, ezt már 23-án le fogom főzni, mert másnaposan a húsleves sokkal jobb és házi tyúkból lesz!
Aztán még 23-án megfőzöm a krumplit és irány az ecetes lébe sok lila hagymával.
A harcsát holnap reggel megveszem a piacon és már úgy fogom a mélyhűtőbe eltenni, hogy már bepanírozom, gyerekeknek halrudacska nagyságot fogok csinálni. 
Karácsony este csak kiveszem a halakat és beteszem a sütőbe, ott rántom ki őket, hogy még büdös se legyen.

Másnap Wellington szűzérme lesz, ezt is elő tudom készíteni előző nap, vagy még előtte, a húsokat be fogom pácolni és úgy teszem a mélyhűtőbe és a gombát is meg tudom csinálni. Ebből gyorsan tudok készíteni ebédet. Hozzá meg egy jó nagy adag sült zöldséget csinálok, a krumplit és a rizst száműzöm.

26-án meg kacsát sütök, szerintem egy egészet veszek, meg még vagy négy combot! Be a nagy vasedénybe és abálni fogom, jó lassan, így ha éjjel beteszem, akkor másnap reggelre kész és már csak le kell pirítani. 
Aldiban lehet venni bagettet, azt fogom hozzá megsütni és sok salátával tálalom, csinálok egy joghurtosat és egy  olivás balzsameseteset is!

Sütit meg nem viszem túlzásba, 1-1 beigli, vagy inkább bejglitésztából készült mákos és diós kifli, meg egy Mousse torta lesz, fél óra alatt kész, keksz kell hozzá meg baromi sok tejszín és valódi csoki :)))
Anyós is hoz hamis tiramisut és még egy Malakoff alagútat készítek, amit babapiskótából kell, így aztán csak a krémet kell kikeverni és ha áll, akkor sokkal finomabb!!!

Most már csak erőt kell vennem, hogy holnap reggel elmenjek piac túrára, mert a fontos alapanyagokat inkább ott venném meg, mintsem a boltban!!!

Ma egy csoda excel táblázatban egyesítettem az alapanyagokat, hogy feleslegesen ne vegyek semmit, fel is írtam őket! Remélem erős leszek és tartom magam hozzá!!! 
Nincs más választásom!!!

Megfogadtam és azt programozom, hogy ez a Karácsony nagyon jó lesz, nem idegesítem semmim magam, hanem élvezni fogom, végre egyszer:))

Ti mit főztök? Süttök Karácsonyra???



1 megjegyzés: