2011. június 17., péntek

Eltűntem

A kezdeti lelkesedés alábbhagyott, és eltűntem, mint szürke szamár a ködben. Sajnos az új lakásba való költözés nagyon sok váratlan költséget vont maga után, amiből azt a következtetést vontam le, hogy nem lehetek úgy hiteles, ha nem megy a spórolás! Holott sokkal nyugodtabban aludnánk, ha minden rendben lenne és nem lenne hitelkártya tartozásunk, de megint túlhaladtuk és most még többel! :( 

Viszont most megint szárnyra kaptam és van egy csomó ötletem, amit ki szeretnék próbálni, hátha érdekel valakit.

Hírlevelet szeretnék készíteni, méghozzá spórolási tippekkel, amik mindenfélével kapcsolatosak, pénzügyekkel, takarítással, mosással, főzéssel, energiagazdálkodással. 

Még nem tudom, hogy hogy működik a hírlevél funkció, így aztán a facebookon és itt tenném közzé az összegyűjtött ötleteket, hogy egy lapon legyen minden.

Nektek milyen spórolási tippetek van? Várom érdeklődéssel a hozzászólásaitokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése