2011. június 22., szerda

Kártyológia :)

Törzsvásárlói kártyák
Komolyan mondom, annyi kártyám van, hogy kártyázhatnék velük!! Na nem American Express Goldra kell ám gondolni, hanem törzsvásárlói kártyára. Van Supershopom, van Tescosom, van Ikeásom, van dm-esem, van még Smartom, meg Decatlonosom!
Amikor kérik, tuti nem találom meg egyiket sem!

Eddig legnagyobb hasznomra a dm volt, mert ott a 15%-os kedvezmény mindig bejátszik, általában hó elején vásárolok egy jó nagyot, férjnek mindenféle dolgot, mert csak úgy eszi a tusfürdőt, na jó, hát mosakszik, úgyhogy meg van bocsájtva. Általában dm saját márkás cuccokat veszek, folyékony szappant, Vendi kb tripla adagot tesz a kezére és utána lemossa vízzel, nála ez a kézmosás, aztán fenéktörlőt, de most az Aldiban találtam olcsóbbat! Mostanában elgondolkodtam azon, hogy inkább szappant kellene venni, de az olyan macerás, baromi kényelmes lettem, régen jó volt a caola szappany is! 

Tescosban azt szeretem, hogy küldenek 1000 Ft-os ruhavásárlási utalványt, meg a 400 Ft-ot. Ott számlaösszesítésem alapján nem sokat költök, inkább ruha miatt megyek, mert azokat nagyon szeretem!
Mivel második élelmiszervásárlási célpontom a Spar (ezt is a szuper táblázatomból tudom, lassan diagramokat is gyárthatok!!!!), ezért jól jön a Supershop, volt, hogy a rajta lévő pontokat le tudtam vásárolni, persze azelőtt, hogy duplán számítottak volna. 2000 pont =2000 Ft. Mindig tatogatom, hogy végső esetben, abból vásároljak, tényleg volt már, hogy jól jött, főleg, amikor nem volt még hitelkártyám :(
Ikeás is jól jön, főleg hét közben egy kávéra, meg ingyen zacsire, vagy vannak olyan termékek, amik olcsóbbak vele!
Legkevesebbet a smartosat és a decatlonosat használom, de legalább a tudat, hogy az is van! :)

Májusi élelmiszer költségek megosztása beszerzési forrás alapján
És egy kis érdekesség, a májusi számlák alapján itt egy kis diagram, hogy hol költöm a legtöbbet élelmiszerre. Majd férjnek prezit tartok :)))

Persze szoktam magamon röhögni, és mondani, hogy a nagy testvér figyel, legalább tudják, hogy mit , mikor fogyasztók, mik a szokásaim! De nem érdekel, ha valaki erre kíváncsi, hát megérdemli, hogy megtudja, ha másból nem a blogomból ;) 




Nektek milyen kártyáitok vannak, melyknek veszitek a legnagyobb hasznát??

1 megjegyzés:

  1. Dm, cora, praktiker, metro, coop - ez nagy szar, még sose kaptam kedvezményt, tesco

    Nálam a dm és a tesco a tuti. Mindig ezekben vásárolunk, no meg a Lidl-ben, de ott nincs kártya. :(

    VálaszTörlés