2012. február 15., szerda

Alomonium mentes hónaljkence nyomában


A szódabikarbóna tényleg majdnem
mindenre jó :))

A mostani aluminiumos hónaljkencém lassan kifogy és utána néztem, hogy hogy tudnék magam készíteni olyat, mai nem több ezer forintos, de hatékony, aki borzadni akar, hogy milyen vegyszereket ken magára a hónalj kencéjéval, annak íme egy cikk. Izzadás nem zavar, normális dolog, hiszen lélegzik a szervezetem, csak büdös ne legyek!!

Amikor a kisfiamat szoptattam, akkor kitaláltam, hogy nekem ilyen nem kell és kipróbáltam az aloe verásat, hát olyan büdös voltam, hogy csak na, ha egyet nem bírok, na az a hónaljszag, nemhogy másét nem bírom elviselni a sajátomét sem.

A legolcsóbb és legegyszerűbb megoldást  a  tegnapi napon magamon teszteltem, méghozzá gyógyszertári szóda,bikarbonát dörzsöltem a hónaljamba nem sokat, minimálisat. Aztán feltakarítottam a lakást, mert jött anyós, bevásároltam, gyúrtam, sütöttem kenyeret, izzadtam rendesen és most sem érződik semmilyen szag! 

Jelentem ma sem éreztem semmi, pedig most is rohangáltam, főztem, havat lapátoltam és semmi, nem büdös!!! Pedig, ha nem kenném tuti, hogy érezném a hónaljszagomat!!!

Amit mindenképpen ki akartam próbálni azt Lukrécia kencéi között találtam meg, de ehhez el kéne odáig jutni, hogy rendeljek alapanyagokat, na mindig ez a legnehezebb, mert a szállítási költséget meg akarom spórolni és még össze akarom gyűjteni azokat a recepteket, amiket még szívesen kipróbálnék házilag elkészítve!!!

Már láttam olyan receptet is, ahol 1 evőkanál extra szűz olívaolajat, aztán 1 evőkanál kukorica keményítőt és 1 evőkanál szódabikarbónát kevertek össze, hozzá még 6 csepp teafa olajat és 6 csepp levendula olajat! 

A kedvencemnek vodka az egyik alapja, ebből lehet folyékony hónaljkencét készíteni, na ezt akarom kipróbálni, most hogy kiürül a golyós tartó, abba ezt bele is lehet önteni: http://lukreciakencei.hu/recept/illatszerek/dezodorok/golyos-deo

Ha elkészítem, akkor mindenképpen megosztom képekben a blogon! :))

Egy örömöm lenne, ha férjnek is tudnék ilyet csinálni, de fogalmam sincs, hogy milyen illóolajak a férfias illatok?! Ő meg nagyon érzékeny erre, neki semmi sem jó, innen indulunk :)))

Van valakinek férfias illóolajak ügyében tapasztalata?? Megosztaná velem??




2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én vettem a DM-ben aluminium mentes izzadásgátlót. A munkahelyemen nagyon meleg van, kb. 2 óránként kéne fújni, hogy hatékony legyen. Nekem nem vált be.
    De ez a szódabikarbónás megoldást kipróbálom.
    Köszi az ötletet.
    Szia Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Talán a teafaolajat mondhatnánk férfiasabb illatnak.

    Bea

    VálaszTörlés