2012. február 19., vasárnap

Egy köhögéses hétvége margójára

Annyi mindent meg szerettem volna a hét második felében csinálni, na meg hétvégén, de valami szörnyű köhögős betegség levett a lábamról és hát nem volt erőm, sem kedvem kísérletezni!
Férj főzött ma ebédet igaz azért nem mindent ő csinált, remekül panírozott, húst először a tojásba, aztán a lisztbe és nézte, hogy a panírral most mi lesz :))) Azért szóltam neki!!! Végül megsajnáltam és mondtam, hogy süssük ki a sütőben és akkor nem kell mellette állni! :)) Krumplipüréhez meg egybe tette fel a krumplikat, sót is elfelejtett beletenni, remek sótlan ebédünk volt! Legalább szívinfarktust nem kapunk egy fix!
Mondtam neki, hogy szerinted hány óra alatt fog így megfőni??
Sebaj, szegény azért nem csinál semmit mert mindenbe beleszólok! :))) És nem hagyom kibontakozni!

Kicsi házisárkányom :)
Végül összeszedtem magam és Bebőnek befejeztem a sárkány jelmezét, mert az oviban olyan kevesen voltak, hogy holnap is lesz még farsang. Az egész jelmezt a varrósarok tulajával találtuk ki, én meg csak tökéletesítettem. Baromi büszke voltam magamra, mert ilyen jól még semmi sem sikerült, bár nem ajánlom profi varróknak, hogy néhány megoldásomat tüzetes vizsgálatnak vessék alá, mert tuti, hogy megbukom :)) Brit tudósok, meg alapból kerüljenek :P

Segítő kezek a gombostűzésben :)
A pinteresten láttam egy tuti kis megoldást és most azt is megcsináltam erős felindulásból a varrógépre, még hozzá tűpárnát, a varrógép testére! 
Pillanatok alatt megvolt a sárkány farkából és tarajából maradt vatelinnel kitömtem és a fiam az összes gombostűvel teletűzte! Igen hasznos, volt, hogy egy kis dobozt tettem oda,  volt hogy semmit és a ruhával levertem, aztán kereshettem! Most is így jártam, így döntöttem úgy, hogy azonnal megcsinálom! 

Ennek örömére a holnap bejegyzésemhez is elkészítettem a tartalmat, remélem, hogy ha kihűl, akkor sikerrel járok ;)


2 megjegyzés:

  1. De jó lett a sárkány!! Ha kinőtte Vendi, kölcsön lehet kérni? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de éppen kölcsönben van! Ha onnan visszakerül kölcsönözhető :)

      Törlés