2012. február 6., hétfő

Reggelit spórolósan!!

Az aldis müzliben még csokidarabkák is vannak! Csak, hogy üssön! :))
Most olvastam a Gyerekszoba bejegyzését, hogy a reggeliző pelyhekben mennyi cukor van! Nos az én gyerekeim majdnem minden reggel csokis müzlit hajlandóak csak enni, mazsolát nem szeretik, hiába,  látták, hogy én nem eszem meg így ők sem, jó példát mutattam na! Így kilőve a gyümölcsös müzli! 

Aldis dobozos müzlit szoktam venni, mert ez vált be, 600 gramm majdnem 600 Ft!

Most jutottam el odáig, hogy elég volt, hogy heti egy elfogy, azért is pipultam be, mert van amikor csak kérnek, kérnek és a végén ott marad a tej és egy jó nagy adag müzli, amit már nem esznek meg, dobhatom ki!
A konyhaszekrénybe felfedeztem egy doboz zabpelyhet, ugye ez is az egyik alapja a müzlinek így fogtam és fele-fele arányban összekevertem őket, gyerekeknek így is ízlik és legalább csak kéthetente kell új dobozzal venni :) Egészségesebb is, jó lesz tőle a székletük, csak úgy kicsusszan! :DD

Csoki is kisebb adagokban kerül a szervezetbe! Így is megszüntettem már a tejbe nesquicket és hozzá csokis müzlit! Tudom rossz anya vagyok, hogy reggelire nem friss gyümit esznek zabkásával, mint a reklámban vagy a kismama magazinban, de valahogy az nem megy le a torkukon és hát én önző lényként utálom, hogy minden reggel harcoljak velük! Meg minek is!?

Ui: az öko mosogatószer remekül működik, igaz kicsit összetapadt, de még kanállal kaparható állagú :) Tányérok, edények, poharak tiszták!  :)

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon spórolós vagyok a műzlikkel. Egyszerűen nem veszem meg. Miért? Mert én is így jártam, ahogy te, ráadásul az én gyerekeim nagyon szeretik, de 9 gyerekkel számolva nem gazdaságos étkezés. A tej+müzli nagyon költséges, ezért inkább 22 (némelykor 26) tojásból készítek tojásrántottát. Ha nagyon ráérek, akkor vágok fel krumplit, megsütöm és csak ez után készül a rántotta. Ez sokkal laktatóbb. Sokszor jártunk úgy, hogy müzli volt a reggeli, vagy vacsora és egy fél óra múlva éhesek voltak.
    Az öko mosószerrel kapcsolatban:
    Én 1,5 liter msogógélt vásároltam november 30-án ÖKO! és még mindig van kb. 5 dl. Ára: 2258.- forint (így ezzel, 50 %-ot spóroltam meg, ja és az öblítőt is használok)
    Arányok: a mosógépem 6 kg ruhát tud mosni,
    naponta mosok 2x, 3x-szor,
    11 személyre (9 gyerek és mi szülők)
    TISZTA RUHÁBA JÁRUNK! Ezt azért írom, mert sokan csodálkoznak, hogy ezt hogyan tudom elérni?
    Jó terméket vásároltam, nem az a cél, hogy a mosógél csepegjen a ruhából, hanem, hogy tiszta legyen.
    Ha érdekel több infó, akkor hajnalzs65@t-online.hu
    :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nálam a 4 és fél és 2 és fél éves nem eszi meg a tojást, talán a kislányom még, de nem jellemző. Kisfiam előbb eszik meg egy mézes, vagy lekváros kenyeret, de inkább müzlit!! Kíváncsi vagyok, hogy milyen öko mosószert használsz? Én mondjuk mosószódát és szódabikarbónát és ecetet. Van öko mosószerem is folyékony férj ingjeire, meg a kabátokra, amiket nem lehet mosószódával mosni, mert megmarad rajta a nyoma, fehér foltos lesz... 9 gyerek nem semmi, gratulálok hozzájuk! Nagyüzem lehet nálatok :DD

    VálaszTörlés
  3. Annamari:
    Ökonet terméket vásárolok ill. árusítok. 1,5 liter mosógél 11 személyre, 11 hétig elég (több, mint 2 hónap). 2200.- forint ez a mosógél.:) Teljesen lebomlik, természetbarát termék. Nem hagy foltot, nem veszi ki a színeket. :) Nekem nagyon bevált. Lebontva egy hónapra a (mosásra) költségeimet 50 %-kal csökkentettem. :)

    VálaszTörlés