2011. augusztus 31., szerda

3,2,1 - óvodastart

Szeptember 1-jével elkezdődik az ovi újra, Bebő nem tudom, hogy hogy fog hozzá állni, először mondta, hogy nem szeretne menni, aztán a szomszéd kisfiú már jár, így ő is szeretne már menni. Aztán majd meglátjuk, ha ott kell őt hagyni, akkor mit fog szólni hozzá, most lesz középső csoportos :)

Mondanom sem kell, hogy mindent kinőtt, így aztán újat kellett venni benti szandálból, szerencsére a dikmanban (Deichmann népies neve) találtam egy kívül-belül bőr szandit 4000- vagyis 3990 Ftért,. mennyivel jobban hangzik így. 
A dechatlonban lőttem 2 vékony anyagból készült melegítőt 990 Ft/db, ami szupi, mert Bebő nem hajlandó a harisnyára rövidgatyát venni, igaza is van, én sem vennék! ;) Viszont egyedül még nem tudja felhúzni ha kimennének a harinnyáját, úgyhogy jó jön a vékony melegítő! 

Ovisgatyák verdával turbózva! :)
Mivel ez egyszínű kék, baromi unalmas, ezért a H&M-ben vettem verdás rávasalót, a verdás 990 Ft-ba kerül (3 db), viszont a halálfejes csak 790 Ft/ 3 db. 
Egyben két régebbi melegítő térdét is "bestoppoltam velük", még jók lesznek egy zsezlonyra! Igaz, hogy már Bebő bokáját verdesi a melegítő, de oviba, az is jó:))))
Mindkét régi melegítő bal térde volt kilyukadva, így a kék melegítőkön is a bal térdre vasaltam rá.
Nagyon egyszerű a rávasalás, csak egy vizes ruha kell hozzá, színén is 1 percig kell vasalni, a vizes rongyon keresztül, meg a fonákján is! És már kész is van!
Máshol is néztem rávasalót, de ennél olcsóbban nem találtam, volt, hogy egy darab került 700-800 Ftb-ba!

Szerencsére ágynemű, törülköző nem kell, így még az oviszsák, de ezt már megvarrtam, lásd Varrásláz bejegyzésemet!  

Aztán már csak tisztasági csomagot kell beszerezni, ami elég húzós, mert minden hónapban 100 szalvéta, 4 tekercs vécé papír, 2 baba folyékony szappan és még valami, ami nem jut eszembe - eszembe jutott 100 db zsepi! Ja még kell fogkrém és fogkefe! Hiába vettem az aldiba bob the buildereset, az már most látszik, hogy 2 hétig sem fogja bírni Bebő fogmosási technikája mellett, ami többek között abból áll, hogy rágjuk szét a fogkefe fejét!

Ti már mindennel készen álltok? Nálatok is kilyukad a nadrág a térdénél? Ti hogy oldjátok meg? 

2 megjegyzés:

  1. Szió!

    Nálunk semmi extra a tisztasági csomagban nincs. Értsd 1 l-es folyékony szappan, ami vagy tescós vagy dm-es, de olcsó (200 ft). Nem tudom. Tescós wc papír (8 tekercses 185 ft-ért), szalvéta (én 200-at viszek, és szintén a legolcsóbb, 100 ft/cs), zsepi (tescós 200 db-os). De nem kell havonta vinni! Akkor kell, ha kiírják az ajtóra!

    Viszont itt nincs fogkefe-fogkrém, higiéniai okok miatt - ne vegyék el egymásét! Sok szájbetegséget átadhatnak egymásnak! Így ehelyett van szájfertőtlenítő, amiből egy keveset öntenek az óvónők a poharaikba, és felengedik vízzel, majd azzal öblítenek. Így rengeteget spórolnak nekünk!!! Az egész csomag - durván számolva - 1300-1500 ft.

    A kinőtt nacikat én átteszem a kicsi szekrényébe. Szerencsére nálunk csak 1 nadrág lyukadt ki eddig a 4 éve alatt. Mindig 1 mérettel nagyobbat veszek, s a nadrágok és pulcsik ujjába gumit fűzök, mivel két idényben használja, és a kicsi is hordja majd, persze már csak itthon, így csak újat és a legjobb magyar pamutból készülteket veszem. Kicsit drága (4500-5000 ft/db), de ebből a kevesebb több, mert mi biztos jól kihasználjuk! És nem bolyhosodik, mint a kínai! Elég évente 2x felruházni őket, 1 téli garnitúra és 1 nyári.

    Tavaly a nagynak 3 tréningje, 1 oldalzsebes nacija pulcsival, és 2 farmer együttese volt, persze mindegyikhez hozzáillő hosszú ujjú póló. Ezeket még az idén is tudja használni, úgyhogy csak néhány dolgot kellett neki venni! A kicsinek csak most kell új ruhákat venni, mert az ő mérete nincs meg téli ruhából. Kicsit vékonyabb, mint a nagy! :)

    Igaz ilyenkor a spórolt pénzüket mind rájuk költjük, de tudjuk, hogy 1-1,5 évig jók lesznek! És persze újak!

    VálaszTörlés
  2. Én tescoban szoktam venni melegítőt és Bebőnek még van olyan gatyója onnan, ami 2-3 év közötti, egyiknek a térde van kikopva, de most már Tüccsi fogja megkapni - kap rá Allo Kittis rávasalót. A képen lévő sötétkékek is nagyok rá, mert 5 évesre vettem őket, szegény gyerek egy szezonban minden lóg rajta :))). Ja és a téli leárazásnál szoktam kabátot venni nekik és mindig egy mérettel nagyobbat, mint Te! Általában én turiból veszem a pulcsikat, farmerokat, ott melegítő nincs, így aztán azokat Tescoból általában, meg bugyikat, most 5 darabot vettem 525 Ft-ért, aztán zoknikat is onnan! Lehetőleg, ha le vannak árazva! :) Egyedül a cipőkkel nem szoktam spórolni!

    VálaszTörlés