2011. augusztus 24., szerda

Kuponok sokadszor

Spar kuponfüzet
Megérkeztünk Bebővel és Tüccsivel  a mamához, vártunk rá, mert még el kellett valamit intézni, amikor a postaládába megláttam a napi kultúrát, a reklámújságokat aposztrofálom így! Látom a spar reklámújságba, hogy kuponfüzet, mi van?? A szokásos 500 Ft-os kupon mellett erre is felhívták a figyelmemet!

Amikor  visszaérkeztem Pécsről, mert Bebő ott akart nélkülünk maradni, mondván a Mama olyan okos, mindig azt csinálja, amit én akarok! :D
Nos felléptem a Spar oldalára és megtaláltam a kuponfüzetet, íme itt lehet megnézni:
500 Supershop pontért lehet hozzáférni augusztus 25-től. A kuponok október 25-ig érvényesek!

Tesco kupon minta
Fellelkesülve meglátogattam a Tesco kupon oldalát, ott is találtam újakat itt találod meg őket: 
A kuponokra rá kell klikkelni és úgy lehet kinyomtatni! 


Érdemes a Takko hírlevelére is feliratkozni, mert most kaptam egy 30%-os vásárlási kupont, ami augusztus 28-ig tart egy termékre lehet igénybe venni.

A Nők Lapja újságban meg láttam, hogy 37. héten lesz tele kuponokkal, pld cora teljes bevásárlókosárból 10%-os kedvezmény lehet majd kapni, ha többet tudok róla részletesen beszámolok róla! :))

Mit szóltok??? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése