2011. augusztus 13., szombat

Visszamenjek 86 forintért?

Haj a piacra menni jó! :)
Fél 7-kor kivetette az ágy, gyerekek aludtak, én meg agylövést kaptam, gondoltam hasznos leszek, mint Thomas és elmegyek a piacra. Imádom, de 10-kor már nem indulnék neki! Szeretek menni, mert már nagyjából ismerem az árusokat, lehet beszélgetni, alkudni, piacra menni egy program!
Nos hajat mostam, azt is nyugodtan tudtam és csipátlanított szemmel beültem az autóba.
Vettem ezer millió dolgot:

  • zöldséget,
  • paprikát - kápiát (ajvárhoz), pritamint
  • paradicsomot - fürtöset és majdnem 4 kg lucullus paradicsomot (99Ft/kg), amiből szárított paradicsomot csinálok!  Recept két fajta van, sütőben szárított és kint a levegőn, én a sütőset választom! Befőzni is jó, mögöttem lévő nézni azt mondat, hogy jó sűrű lesz!
  • 20 tojást - tojáskrémhez
  • almát - nyárit savanyút, szőlőt, barackot fehér és sárga húsút, szilvát 
  • snidlinget csokorban,
  • uborkát, jégsalátát,
  • sonkahagymát- szuper, hogy ilyet is lehet kapni!
Aztán elrongyoltam a sparba, ott vettem húst és májat, meg mindenfélét még, ami kell! Előtte kivágtam a kupont, lásd itt, hogy 500 Ft-ot visszakapjak, és az üvegeket is magammal vittem, már jött is velem szembe a kövér ellenőr, hogy megdícsérjen :DDD
Vettem bacont is, ami szombaton 20%-kal olcsóbban volt meghirdetve, letoltam a kocsit a parkolóba, bepakoltam mindent és elkezdtem nézni a számlát! Hopp, nem vonták le a 20%-ot az árból. Gondolkodtam, mit tegyek, most 84 forintért visszamenjek??? Visszamentem, ha két gyerekkel vagyok, tuti nem megyek vissza, de egyedül még csak fél 10 volt, azt az infot kaptam, hogy már az árban benne van a 20% kedvezményt. Így aztán potyára mentem, de legalább nem maradt rossz szájíz a számban, hogy becsaptak!

A májkrém, körözött kész, ájvár és tojáskrém készítés alatt, nemsokára jelentkezem képekkel!

Úgy vagyok vele, hogy visszamenjek, vagy ne menjek, hogy VISSZAMEGYEK, mert 86 forint is pénz, legalább 1 túrórudit tudok rajta venni, és annak mennyire örülnek a gyerekek, még akkor is, ha azt az egyet kettőjük között megosztom! 

Most nem volt igazam, de buzdítok mindenkit, hogy álljon ki magáért és inkább kérdezzen rá és nézze még át a számlát a boltban! Sok kicsi sokra megy alapon!!
Én nem tettem meg egyszer és duplán számolták a banánt 350 Ft-om bánta, na és ezen mennyi túrórudit vehettem volna???

Ti meg szoktátok nézni a számlát? Szoktatok reklamálni?

1 megjegyzés:

  1. Igen, szoktam és a T... este 10kor néztem meg a blokkot és akkor otthonról reklamáltam e-mailban, majd mikor már el is felejtettem felhivtak (kb. 1,5 hónap), ha megvan a blokkom akkor küldjem nekik mailban és intézkednek, megvolt, véletlenül és intézkedtek, mikor legközelebb mentem a T.. vittem a nyomtatott e-mail-t de bemondásra is úgy vettem észre, visszaadták a különbözetet 1100.- ftot.
    Ilyen is van.
    Vagy egyszer volt Budán kutyavásár?-nem tudom ...

    VálaszTörlés